Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем съединител 147..нов и буксува

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Или па да е обърнат феродовия диск при монтажа
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      Или па да е обърнат феродовия диск при монтажа
      Говорим за дизел с бутало, а не с лагер-помпа. Трябва да си абсолютен олигофрен за да го обърнеш и нямаш шанс да го закопчаеш

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Говорим за дизел с бутало, а не с лагер-помпа. Трябва да си абсолютен олигофрен за да го обърнеш и нямаш шанс да го закопчаеш
        Дали съм видял повече съединители от теб, как мислиш ?
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Дали съм видял повече съединители от теб, как мислиш ?
          Не е важно дали си видял, а какво си установил. На обратен съединител не можеш да закопчаеш кагера. ако обърнеш феродото. Само като видиш как стърчи средата му от едната страна и ще ти стане ясно. Наскоро я разигравах тази комбинация покрай моите патила

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Не е важно дали си видял, а какво си установил. На обратен съединител не можеш да закопчаеш кагера. ако обърнеш феродото. Само като видиш как стърчи средата му от едната страна и ще ти стане ясно. Наскоро я разигравах тази комбинация покрай моите патила
            Лошото е ти твоята комбинация си я разигравал веднъж, а аз я разигравам веднъж два пъти седмично поне
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Лошото е ти твоята комбинация си я разигравал веднъж, а аз я разигравам веднъж два пъти седмично поне
              Няма нужда да я разигравам повече от веднъж. Достатъчно е да янаправиш опитната постановка маховик, феродов, притискател, лагер отвън и ще видиш, че трябва да си пълен профан за да обърнеш феродовия. И не само няма да можеш да го заключиш, няма да можеш и педала да натискаш след първото напомпане
              Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:10.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Няма нужда да я разигравам повече от веднъж. Достатъчно е да янаправиш опитната постановка маховик, феродов, притискател, лагер отвън и ще видиш, че трябва да си пълен профан за да обърнеш феродовия
                Последно ти обяснявам и не се разправям с тебе повече, та поне 3 феродови дискове съм обръщал за които се сещам на първо четене. От незнание и невнимание се получава, при сервизи които не са сменявали на Алфа от "обратните"съединители. Притискателя си прави малко място в камбаната на кутията и со зор подобен на описания и буксаж естествено колата се задвижва. Не твърдя на 100%, че това е проблема, но не е невъзможно както ти се изхвърляш като да не казвам какво на песък
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Последно ти обяснявам и не се разправям с тебе повече, та поне 3 феродови дискове съм обръщал за които се сещам на първо четене. От незнание и невнимание се получава, при сервизи които не са сменявали на Алфа от "обратните"съединители. Притискателя си прави малко място в камбаната на кутията и со зор подобен на описания и буксаж естествено колата се задвижва. Не твърдя на 100%, че това е проблема, но не е невъзможно както ти се изхвърляш като да не казвам какво на песък
                  Дай да пием по бира и ще взема да покажа какво имам предвид, че тука с писане няма да се разберем. Това, дето стърчи на феродовия посредата (не знам точното наименование) от едната среда, ако го обърнеш към притискатела, лагерът след това не влиза докрай и остава назад, вилката също, буталото остава полуизвадено и т.н.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Дай да пием по бира и ще взема да покажа какво имам предвид, че тука с писане няма да се разберем. Това, дето стърчи на феродовия посредата (не знам точното наименование) от едната среда, ако го обърнеш към притискатела, лагерът след това не влиза докрай и остава назад, вилката също, буталото остава полуизвадено и т.н.
                    Искаш ли да пиеш бира и с мен или само на модератори предлагаш?
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Що не почнахте с бирите,ами си строшихте клавиатурите,поне сте от едно село
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                        Що не почнахте с бирите,ами си строшихте клавиатурите,поне сте от едно село
                        То наистина стана на село, а селяндурщина. Аз уважавам хората от селата, но това не значи, че те са селяндури
                        Не е по темата, ама все пак ....

                        Comment


                        • #42
                          За лош монтаж говорихме още в началото.
                          Всеки един маховик при смяна на феродовият диск е добре да се мине на ръка с дребна шкурка. Така се маха един много твърд слой, получил се от прегряване, който пък се пързаля много добре.
                          За невключването в началото:
                          При нов феродов диск, понеже е максимално дебел, при сглобяването диафрагмата потъва на вътре. Тоест при едно достатъчно дебело феродо, просто диафрагмата може даже на няма ход. Ако се получи подобно нещо, то е възможно съединителя, въпреки, че е натиснат да не е отцепил съвсем добре и да задвижва първичния вал на скоростната кутия. При вкарване на друга скорост, където синхроннизатора работи добре, се променя позицията на зъбните на първа скорост и тя влиза.
                          Това последното е логично обяснение, на нещо, което не виждаме и може да е съвсем различна причината.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Ако съединителят не приплъзва, не е добре, той е конструиран да приплъзва. Това с шкурките е безсмислено. Нали след 100 км градско пак ще стане твърд както твърдиш Това за първа не е вярно защото ако съединителя не отделя ще хъркат всички скорости и най-вече задна. Опитай да включиш на полусъединител. Лоста въобще не влиза. Все едно го спира нещо. Първа не влиза, а задна влиза веднага
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:41.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Имал съм Заз, Шкода 1100S, Москвич 407, Москвич 412, Ауди 50, Опел Аскона, Алфа 156, Алфа 146, Алфа 33 1.4 Ι EL, Алфа 33 1.7 4х4, Алфа 33 Имола, Фиат Улисе и на всички без Фиата съм сменявал съединители, но никога не съм имал такива проблеми.
                              Имал съм проблеми както съм ги посочил в началото.
                              А тоя твърд слой не се получава за първите 100 км. Истинската причина за търкането му е, че понеже металът не е съвсем еднороден, то и той е на петна. От това се ѝ износва неравномерно маховикът.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Имал съм Заз, Шкода 1100S, Москвич 407, Москвич 412, Ауди 50, Опел Аскона, Алфа 156, Алфа 146, Алфа 33 1.4 Ι EL, Алфа 33 1.7 4х4, Алфа 33 Имола, Фиат Улисе и на всички без Фиата съм сменявал съединители, но никога не съм имал такива проблеми.
                                Имал съм проблеми както съм ги посочил в началото.
                                А тоя твърд слой не се получава за първите 100 км. Истинската причина за търкането му е, че понеже металът не е съвсем еднороден, то и той е на петна. От това се ѝ износва неравномерно маховикът.
                                Аз никога не съм имал такива коли
                                Това последното не е много ясно написано, спирачните дискове и те ли са на петна?
                                За да работи съединителя правилно трябва да приплъзва. Как би се чувствал, ако като отпуснеш педала не приплъзва. Какъв удар би имало. Петна и посиняване не му пречи да си зацепва здраво.
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:18.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X